torsdag 18 mars 2010

Wii, jag ska tävla!

Hittade en tävling på fokis.se där man kan vinna ett klädesplagg från bubbelroom.se. Tänkte att jag skulle prova lyckan eftersom min garderob är full av trasiga kläder. Alla mina pengar har gått till arbetskläder och pendlingskort i skolan och grabbarna skrattar åt mej för att jag inte äger ett enda på hela jeans! Jag tävlar för dessa byxorna från Nikita:
Länk: http://www.bubbleroom.se/product/nikita/24562/reality-jeans.aspx
Bilden är lånad därifrån.

Helt ärligt har jag inte varit inne på deras sida innan. Jag har sett tv-reklamen men det visas oftast väldigt tjejiga kläder som stuprörsjeans och tajta tröjor och det är inte riktigt min grej så jag hade ingen aning om att dom hade Nikita där! Superkul och jag måste spana vidare och se vad dom har för mer spännande! Alla som känner mej vet ju att min bil fått sitt namn därifrån och är branded!
Nikita "For girls who ride" Älskar den! Har två extra märken också, ska byta ut det som sitter när våren kommer på riktigt. Allt is-skrapande har slitit! Men det har ändå suttit i nästan 4 år!

Vad tragiskt det ser ut, nästan så man skäms. Tur att det är tvättdag och jag har mina favvisar med superhål nere i tvättmaskinen! 5 par på den här bilden! Med dom två i tvättstugan gör det ändå hela 7 par jeans. Rätt många faktiskt. Om jag tog bitar från 5 kanske jag kan laga 2 så att jag har två halvhela :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar