tisdag 16 mars 2010

Babyoil!

Babyolja är galet underskattat. Hur många användningsområden som helst! Jag använder det till att ta bort min mascara och smörjer in mej med det direkt när jag kommer ut ur duschen och fortfarande är våt på huden. Sen när det gått in smörjar jag in mej med ett lager body lotion också, blir supertorr om vintern. Vi använder det som massageolja (en sort med aloe vera), supergrej om man är lite känslig för parfym och annat. Jag har läst att man till och med kan använda det som glidmedel om det krisar men inte för ofta om man har en sort med konserveringsmedel i! Jag använder det för att torka av blandarna i badrummet också, då blir dom gnistrande rena och alla kalkavlagringarna försvinner. I ärlighetens namn är fläckarna inte så gamla, har ju inte haft badrummet så länge, men det fungerar none the less. Slipper få torra händer pga rengöringsmedel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar