fredag 26 mars 2010

Vattentjyvar!

Vaknar. Första lediga dagen, yes! Studsar upp, röjer undan, dammsuger, ska diska. Va fan! Inget vatten! Min frukost är halvklar med rostade mackor och smör men ingen ost för jag kan inte diska osthyveln. Pressat apelsinjuice som jag inte kan dricka för den måste spädas ut med vatten. Jag har kokt ägg (det första jag gjorde och antar att det var lite vatten kvar i ledningarna) i min äggkokare som jag inte kan skala för dom är supervarma!

Det står ett gäng byggnissar nere på gatan och härjar men det dom håller på med är planerat för flera veckor sedan. Om det är dom som pajjar min vattentillförsel, varför kunde dom inte satt upp en lapp samtidigt som dom kom med sina jävla koner så att man inte kunde parkera någonstans! Jag kan inte äta, inte duscha, inte sminka mej och borsta tänderna! Jag är fånge i min lägenhet på min första lediga dag!!!

Jag är inte bitter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar