måndag 8 mars 2010

Ny vecka

Efter en lugn helg är jag nu tillbaka i skolan. Känns som att jag sovit bort större delen av helgen men det har varit ritkigt skönt. Igår hade Nino ensamrätt på mej eftersom han fyller år idag, på internationella kvinnodagen ;) Men jag har faktiskt hunnit tvätta, diska och städa också så lite effektiv har jag varit.

För första gången på 8 år har jag inte sett Oscars Galan! Fast den verkar inte ha varit något särskilt det här året. Jag har inte sett ens hälften av de nominerade filmerna. Inte ens "Avatar" eller "Upp" och då är den sista ändå en Disney-film!

 Jag tror det här kommer bli skolgångens längsta vecka hittills. Fram till och med nu har veckorna sprungit förbi men den här veckan verkar det som att vi inte har så mycket att göra. 4 timmars pendling för att bara sitta och häcka varje dag i en hel vecka! Men vi får väl se vad som händer.

Eventuellt blir det middag med Nino ikväll, får se vad han har lust med och hur pigg jag är. Eftersom CSN beslutat ATT jag ska få pengar men inte hur mycket har jag inte fått några pengar från dom alls än. Jag har precis så det täcker vad Tele2 ska dra på mitt konto idag så jag har inte ens kunnat köpa en present åt Nino! Men han får något sen när pengarna trillat in!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar