måndag 8 februari 2010

Nytt ämne!

Idag började vi arbeta med motorn och bensinsystemet och lämnade bromsar och styrinrättningar bakom oss för den här gångern och snacka om att jag har haft kul! Vi har monterat ner och försökt få ihop ett kylarsystem och som vi har skrattat! Det är tur att vi alla göra lite misstag  så att vi kan stratta åt, och lära oss av, varandra!

Har varit en skojig och lite väl dramatisk helg men så blir det väl ibland. Har varit hemma en timme och innan jag går hit till Nino går jag hem och hämtar lite kläder och spanar in hur det går i badrummet. Nötterna som jobbar har inte varit där idag heller så frågan är om dom blir klara denna veckan. Jag blir lite pissed om dom inte är det för nästa vecka är jag ju ledig! 2 kanske 3 veckor sa dom. Nu är vi på måndagen vecka 3. Baah! Snart kommer Nino och då ska vi fixa något att äta hemma hos mej.

Ninos mamma kom förbi också. Det var... weird.

2 kommentarer:

  1. Låter som du har skoj! Kul att det är rätt för dig.
    Vet du vad som är rätt för mig med?
    För det vet inte jag...

    SvaraRadera
  2. Prova dej fram? Jag vet att Danmark är lite off men om du inte hittar något spexigt här har dom faktiskt ett stort utbud av utbildningar som bygger på "prova-på-och-bestäm-dej-längs-vägen" :)

    SvaraRadera