måndag 22 februari 2010

Dusch!

Ahh, har precis invigt min nya dusch! Den är hur bra som helst. Monterad för människor som är aningen längre än mej men där är faktiskt en hållare och allt! Min braiga idé fungerar också, än så länge. Före och efter bilder kommer upp imorgon, det ska fortfarande upp ett badrumsskåp och lite sånt där.

Funderar också på att fråga någon, kanske Ullis, om hon har något spexigt förslag till den vita ytan som "blivit över" i mitt kök. Någon väggmålning eller så? Yay! Kommer bilder på köket senare, måste ju diska innan! Men ikväll slipper jag undan eftersom jag måste gå och lägga mej snart.

Gardinstången i rummet har börjat trilla ut ur väggen igen. Och jag har inte en enda oförbrukad centimeter kvar i det området. Det är alltså inte förstå gången, snarare 17:e! Skitväggar! A-någonting tegel heter det och det är värre än allt annat jag någonsin fått dras med. Betong, lättbetong, vanligt tegel. Not even close! Strunt i det nu, gaffatejp så länge. Inget ska förstöra för mej när jag har fått ett nytt badrum och nya väggar i köket.

Kajsa och jag har förresten bestämt att dom tre bästa sakerna på jorden är just gaffatejp, cheeseburgare och boxvin. Behöver man tillägga att vi var på Roskildefestivalen, i gyttja?! Fast frågan är om jag skulle byta ut något idag..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar