tisdag 5 januari 2010

Todo

Har fått gjort massor redan men bara saker som jag glömde skriva med på min todo-lista. Fått klart att min försäkring hos Skandia täcker upp för min utbildning och gäller fram tom juni 2011 när den varit tecknad i 25 år. Efter det, utbildningen varar ju i fyra år, vill soulsuckersen ha 702 kronor om året för att upprätthålla försäkringen, vilket är över 200 kronor mer än länsförsäkringar. Vi får väl se vad jag hittar på. Ett tag kvar tills dess än.

Har också konstaterat att min ansökan till csn kommer bli jävligt kruxig. Min utbildning bygger på individualitet och jag vet alltså inte exakt för hur många veckor jag behöver csn. Sen vill dom ha intyg som jag inte kan få tag på. Awesome!

Självklart måste det fortsätta snöa när jag ska till Danmark! Typiskt jobbigt!

Har massor att göra denna veckan.
* Fixa cpr-nr (danskt personnummer) - Torsdag
* Till ams igen på fredag för en ny och sista underskrift ;)
* Csn-ansökan (kräver cpr-nummer) - Torsdagkväll hos mamma, printer is required
* Köpa pendelkort hos Skånetrafiken på knutan - Torsdag
* Köpa ytterliggare ett par arbetsbyxor - VILL NU!
* Kolla upp andra stålhättedojjor - Tråkigt, dom är fula och dyra! Aldrig?
* Tvätta - Söndagkväll
* Träffa Ullis? - Ikväll?
* Städa undan julen (kommer ju inte ha tid nästa vecka) - Fredag
* Laga min bil med Conny - ingen aning?
* Baka en ny laddning frukostbullar - Söndag



Superbra när det bara är tisdag och man kan skjuta allt på framtiden med gott samvete!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar