fredag 8 januari 2010

Imorronbitti blir det besiktning! Jag kan inte fatta att vi har lyckats fixa allt, det trodde jag aldrig. Grymt bra! Men jag hatar att det måste vara så satans kallt ute! 10 minusgrader när jag körde från mamma för en timme sedan. Det är jävligt meckigt att skrapa rutorna på en bil på INSIDAN! Not to mention, all isen smälter i bilen när det börjar bli varmt. Överallt! Blött!

Jag ska upp till K-Rauta och byta mina brallor till ett par på Swedol istället. Snyggare passform fast något dyrare. Men vadå? Gott att det faktiskt finns några varianter som inte är gjorda för karlar med monsterkuk så att grenen hänger vid knäna.

Jacob och Cia trillar snart in tror jag. Dom ska käka pizza och försöka släpa med mej för att spela biljard. Inte alls sugen på att ge mej ut i kylan igen! Danie säger bestämt nej!


* Csn-ansökan (kräver cpr-nummer) - Saknas lite kvittokopior

* Köpa ett tamagotchibatteri (yrkesskada) till min miniräknare - Lördag
* Kolla upp andra stålhättedojjor - Tråkigt, dom är fula och dyra! Aldrig?
* Tvätta - Söndagkväll
* Städa undan julen (kommer ju inte ha tid nästa vecka) - Fredag
* Baka en ny laddning frukostbullar - Söndag

* Dammsuga och diska - Lördagförmiddag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar