fredag 8 januari 2010

HON ÄR RÄDDAD!

Jag och Conny är sjukt bra! Bilen är nästan helt färdigfixad! Det enda vi har kvar är tuuuuuutan som fortsätter envisas men vi ska nog lösa det också. Ska kika vidare på det idag efter ams och sen ska jag hjälpa honom fixa med det nya verktygsskåpet. Sitter och väntar på att Sydspol ska komma och fixa mina avlopp, finally! Fredagförmiddag är bokat så vi får väl se när han trillar in. Under tiden ska jag kika på lite "Accidentally on purpose" och städa undan julen. 


Igårkväll träffade jag några gamla gamla klasskamrater. Det är knepigt det där, man går lätt tillbaka och det känns som om vi går i samma klass igen. Inte alla men många av oss. Mest jag kanske, jag tycker det är roligare så. Annars blir det bara "vad gör du nuförtiden?" och det dör så snabbt. And I suppose I had fun in thoose days. Tenderar att bli meckigt och obekvämt och det är långt ifrån alla gamla bekantskaper som det faktiskt är kul att träffa igen. Vi ska ev. ses igen på lördag och då kanske här. Det ser helt okej ut här, faktiskt, så det blir inte mycket och göra. Dammsuga efter att julgranen åkt bort men det får bli efter mr. Avlopp för dom tenderar att ha föga respekt för "Please, no shoes inside!" och antagligen lite röj i badrummet om han stökar ner :) Och diska.


* Fixa cpr-nr (danskt personnummer) Done!
* Till ams igen på fredag för en ny och sista underskrift ;)
* Csn-ansökan (kräver cpr-nummer) - Saknas lite kvittokopior
* Köpa pendelkort hos Skånetrafiken på knutan
Done!
* Köpa ytterliggare ett par arbetsbyxor -
Done!
* Kolla upp andra stålhättedojjor - Tråkigt, dom är fula och dyra! Aldrig?
* Tvätta - Söndagkväll
* Träffa Ullis
* Städa undan julen (kommer ju inte ha tid nästa vecka) - Fredag
* Laga min bil med Conny
* Baka en ny laddning frukostbullar - Söndag

* Dammsuga och diska

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar