fredag 22 januari 2010

MITT BADKAR!

DOM TAR MITT BADKAR!

För ungefär en vecka sedan, kanske mer, så knackade min granne på och sa att hon hade fått en vattenskada i sitt vardagsrum. Hon bad mej komma in och titta var det var i förhållande till min lägenhet och där, bakom hennes soffa, var en stor bubblig fyrkant som till och med fått gröna fläckar! Rena turen att hon upptäckt det. Det var i varje fall på väggen som möter mitt badrum, bakom badkaret.

Nu var dom precis här och bestämde att dom måste renovera hela mitt badrum. Det är ju i o för sig trevligt för det som jag har nu har suttit sedan huset byggde. MEN jag får inte behålla mitt badkar! Jag älskar mitt badkar! Det är ju det bästa med hela lägenheten! På måndag börjar dom så nu ska jag bada hela helgen!


Plus i kanten att dom äntligen kommer att fixa tapeterna i mitt kök som varit crapy ändå sedan jag flyttade in!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar