måndag 25 januari 2010

Stupid cold!

Börjar bli måttligt trött på det här vintervädret nu. Det var helt okej när man styrde över sina egna dagar och inte kunde bli hängd för att man missat färjan pga snorhala backar! Jag har faktiskt lyckats komma med färjan varenda dag, inte försovit mej eller något. Fair enough, det har bara gått två veckor och en dag. Men iallafall!

Är hemma hos Nino och är massa trött. Dom påbörjade ju renoveringen av mitt badrum idag så jag har en halv toalett och ingen toadörr.. Dessutom gör dom det på grund av en fuktskada så det luktar inte direkt peaches. Så nu bor jag och min laptop i Ninos köksbefriade lägenhet men min my book är kvar hemma så det blir inga bilder idag. Har dessutom upptäckt att mappen med bilder skolan vill att vi ska ladda hem består av 1236 images! Are they loonies?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar