onsdag 12 maj 2010

Nya bloggen

Den nya bloggen är fortfarande inte klar och jag har saknat att blogga så det får välan bli här till den nya är uppe. Ska pressa Nino lite så att han hjälper mej. Han tycker det är viktigt att det är jag som gör det och att jag lär mej. Det är beundransvärt med tanke på hur läng tid det tar jämfört med om han hade gjort det och att han vill att jag ska lära mej. Men problemet är just det, att det tar så lång tid! Det blir ju aldrig klart! Det känns som att jag aldrig är ledig och när jag är det ska jag hinna med allt som ska göras i veckorna!

I skolan tuffar det på bra. Mycket att göra och vi är inne på sluttampen nu. 4 veckor kvar till grundförlöpsprovet. Börjar dra ihop sej så jag borde kanske ge mej ut och söka lärlingsplats snart....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar