torsdag 19 februari 2009

Jag älskar snö!

Idag har jag faktiskt lämnat lägenheten. Apoteket och en sväng inom mamma. Det var faktiskt riktigt skönt, fick gjort en sida till mitt Sicilienalbum! Panodil is the shit!

Hoppas att jag mår bättre imorronbitti så att jag pallar att gå på personalmötet. Känns lite viktigt nu när vi vet att Petra ska sluta. Jag har iallafall en inhoppare imorron eftermiddag så att jag kan sova ut om jag är trött efteråt. Får se hur det blir i helgen. Måste jag vara hemma då också är jag uppe i fem totala sjukdagar och måste fixa ett läkarintyg och det kostar pengar! Not to mention the telefonkö och att ta sej till vårdcentralen! Baah, det där är en dum och jobbig regel!

Binis ringde precis från Göteborg. Är superduperpepp på att åka dit nästa helg! It's gonna be legen - wait for it - dary!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar