onsdag 18 februari 2009

Ännu en sjukdag..

Men idag är jag egentligen ledig. Det är nästan värre att vara sjuk då! Mamma var här en sväng och vi meckade lite med mina gardiner. Det här jävla huset verkar vara byggt av komprimerad sandstrand! Men det blev bra, måste fixa lite till men jag orkar inte mer idag.

Fick reda på att Chefen slutar i vecka 11 så nu är en fjärde chef på under ett år på ingång. Men det blir säkert bra. Önskar Petra all lycka på sitt nya äventyr i Malmö! Jag och Calle ska leka butikschefer under de dagar/veckor som vi kommer att vara utan en. Jag har lovat att göra mitt bästa men jag har mina limits. Jag kan långt ifrån allt som måste göras så jag hoppas att det inte blir för länge. Särskilt som vi inte ens får betalt för det! Hoppas att Lottis har ork och lust att hjälpa oss lite. Changes is the best way to get better results!

Jag kommer att få krupp om jag måste vara kvar här inne hela dagen imorgon också! Det finns bara två saker jag verkligen avskyr; att vänta och att ha tråkigt. Guess I'm not supposed to buy a lottery ticket today either!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar