tisdag 27 juli 2010

Mitt sommarlov är snart slut. Det kommer bli slitigt samtidigt som det ska bli skönt att få tillbaka lite rutiner igen. Jag har verkligen haft tur med vädret, mycket solsken och ett par nattdopp har det minsann blivit. Känns som att man har hunnit träffa alla vänner och göra allt det som hör sommaren till. Grilla, sola, bada, festa, bränna sej och nakenbada! Allt utom att festivala men det får jag spara till nästa sommar. Sjuk har jag hunnit bli också, jävla hosta. Kurering pågår för fulla muggar. Har bara lämnat sängen för en tur till Maxi för att få något att stoppa i mitt ekande kylskåp. Det ska tydligen regna imorron. Då blir det lättare att ligga här och inte göra något vettigt!

Till helgen är det Helsingborgs festival och mommos födelsedagsfirande! På lördagkväll spelar min systers vän Danne och jag har aldrig sett dom så det ska bli kul! Med lite flyt kanske man träffar på lite skolkamrater där nere också, kan alltid vara trevligt!

2 kommentarer:

  1. Det är absolut inget födelsedagsfirande. Inga presenter, tack! Hjärtligt välkommmen!
    Kramar Momo

    SvaraRadera