onsdag 7 juli 2010

Jag har sommarlov för första gången på 5 år. Det är najs.
Jag funderar på att flytta och har sökt lite lägenheter. Det är också najs.
Solen skiner för det mesta och mina vänner har också semester! Hur bra som helst.
Mina vänner och jag dricker som svin men kul har vi :)
Jag har inga pengar så lite sparsamhet vore i ordning. Kylskåpet är tomt så sparsamhet när det kommer till mat tjaffsar. Mycket pizza och donken på sist tiden. Näringsbrist 2000!
Lägenheten är städad och min idiotgranne fortfarande tyst hittills.
Jag har förlorat någon men kanske vunnit någon annan. Nu träffar jag mina vänner nästan varje dag! Länge sedan jag hade tid till det!

Och jag saknar faktiskt honom. .Lite då och då kommer det över mej och jag måste påminna mej om att han inte längre är den figuren jag saknar och minns. Att vi ändå aldrig skulle kunna hitta tillbaka till varandra igen. Och att jag vill minnas det som varit bra och inte bara den senaste tidens soppa. Det har jag bestämt mej för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar